Followers

Monday, March 29, 2021

Lorenzo's Notes...


My name is Lorenzo Antonio Quiñones Santiago, I am 12 years old and live in Puerto Rico. I am in 7th grade and I have been home schooled since 1st grade. My favorite subjects are Science and Math; I like playing video games and I like to play outside.
 
Mi nombre es Lorenzo Antonio Quiñones Santiago, tengo 12 años y vivo en Puerto Rico. Estoy en séptimo grado y he sido educado en casa desde el primer grado. Mis materias favoritas son Ciencias y Matemáticas, me gusta jugar videojuegos y me gusta jugar al aire libre.
 

 

I am a team member of Talleres de Marquesina. On March 3 we were part of an interview led by Ada Monzon on WAPAtv a Nationa TV Station here in Puerto Rico. It was a great experience to be in the local news and to meet the reporters of WAPAtv, it was cool to see how everything works in the studio. 

Soy miembro del equipo de Talleres de Marquesina. El 3 de marzo fuimos parte de una entrevista dirigida por Ada Monzon en WAPAtv una Estacion de Television Nacional. Fue una gran experiencia estar en las noticias locales y conocer a los reporteros de WAPAtv fue genial ver cómo funciona todo en el estudio

 


We were very exited to showcase our progress of the  event and informing other people so they can involve themself in this project or support us. We are thankful to Ada Monzon and WAPAtv for inviting us . And I got to explain to Ada Monzon and Obed Borrero(a reporter of technology for WAPAtv) how my car works.  

Estábamos muy emocionados de mostrar nuestro progreso del evento e informar a otras personas para que puedan involucrarse en este proyecto o apoyarnos. Estamos agradecidos a Ada Monzon y WAPAtv por invitarnos. Y pude explicarle a Ada Monzon y a  Obed Borrero (reportero de technologia en WAPAtv) como sirve mi auto.

 

You could access the interview here on this link, it is in spanish sorry. https://www.wapa.tv/

Accede al link para que veas nuestra entrevista https://www.wapa.tv/

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

What is a Raspberry pi?

Hello, my name is Allison Pollock and I will be this week's blogger. Many kids and adults are interested in learning about the amazing  ...